نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی سید خندان
نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی سید خندان
سپس، در حدود متوجه شدیم که تعداد کمی از خدمات به بزرگی مونولیت تبدیل شدهاست.
خدمات از طریق سفارش داده، مشتری، محصولات – که به هنگام رشد کسبوکار منفجر شده بودند، سازماندهی شدند.
تعميرات تلويزيون سوني در منزل سید خندان
به عنوان مثال، یک سرویس واحد تمام کدی که در مشتری جهانی آمازون کار میکرد را حفظ کرد.
باز هم به همان اندازه پایگاه که به صورت نمایی گسترش مییافت. تواناییهای مختلف به سطوح مختلف خدمات نیاز داشتند،
بلکه به این دلیل که همه با هم جمع شدهبودند، همه چیز باید به بالاترین نیاز مشترک متوسل شود –
مقیاس پذیری، امنیت، قابلیت اطمینان، و غیره. ما متوجه شدیم که باید به یک تجزیه کارکردی تبدیل شویم،
آنچه را که اکنون مینامیم به وجود میآورد. ما با حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ خدمات به پایان رسیدیم.
تعميرکار مجاز تلويزيون سوني سید خندان
بعد از گذشت چندین سال از افزایش سرعت، ما شاهد کاهش بهرهوری هستیم. مهندسین
بیشتر و بیشتر صرف زیرساخت.
مدیریت پایگاههای داده، مراکز دادهها، شبکهمنابع و موازنه بار. ما به این نتیجه رسیدیم که تعدادی از تواناییها به مراتب مناسبتر هستند
که در آن همه مهندسین ما قادر به استفاده از تکنولوژی بدون نیاز به حمل و نقلمسئولیت حل یک سکوی زیربنایی را بر دوش داریم.
این منجر به ساخت اجزای فنی شد کهبه وب سایت آمازون تبدیل خواهد شد آمازون یک شرکت منحصر به فرد است.
شبیه یک خردهفروش در بیرون است، اما ما واقعا یک تکنولوژی هستیم.
شرکت. مدیریت ارشد نه تنها حامی ابتکارات تکنولوژی است – آنها هستند
که در مرور معماری شرکت میکنند. تکنولوژی یک گروه خدماتی نیست.
این دو با هم درهمتنیده شدهاند. بهترین مهندسین را استخدام میکنیم و سر راه آنها بایستیم.
اگر تصمیمگیریراهحل بهترین است، آنها آزاد هستند که با آن به جلو حرکت کنند. برای حرکت سریع، تصمیمگیری را حذف کردیم
تعميرات مجاز تلويزيون پلاسما سوني سید خندان
یک پرسپکتیو بالا – پایین – مهندسین مسئول تیمهای خود، راهنماهای آنها و خودشان هستند.
معماری و مهندسی؛ که شامل نظارت برای استفاده مجدد از است. تیمها تشویق میشوند که این کار را بکنند
یه کشف سبک برای اینکه ببینیم آیا کسی دیگر قسمتهای مشکل رو حل کرده یا نه.
آنها را کپی میکند، اما اجازه میدهد که برخی از تکرار در عوض توانایی حرکت سریع اتفاق بیفتند.
تجربه ما با خدمات و برای ساختن حیاتی بوده، که همه چیز را روشن میکند -این که آیا این یک مرکز دادهها، خدمات خارجی، شبکه یا پایگاهداده است یا به یک جز نرمافزاری.
اگر ما …ما خودمان این فرآیند را تجربه نکرده بودیم و نمیتوانستیم ارزش آن را درک کنیم
برای مشتریان ما و یا نیازهای مشتریان ما نیاز به ساخت، اجرا و تکامل آنها داشت.
یک محیط. ما متوجه شدیم که این تکنولوژی میتواند به شرکتهای در مقیاس اینترنتی کمک کند.
صنعت تکنولوژی را کاملا متحول کرد. در حال حاضر، بسیاری از مشتریان در حال تغییر هستند.
هم همینطور.سرعت اجرا و سرعت نوآوری برای کسبوکار . تغییر به چابکی، در حالی که کنترل بهتری نسبت به مقیاس بندی، عملکرد، و قابلیت اطمینان – و همچنین هزینه به ما میدهد.
پروفایل برای هر جز. چیزی که ما یاد گرفتیم، و باقی ماندن برای از بین بردن تجارت ضروری است.