نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی ظفر
نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی ظفر
فنآوری، مردم ما قادر به مدیریت ذخایر خود مستقیما از روی یک لوح روی زمین فروش هستند.
در عین حال، ما قصد داشتیم برنامههای آموزشی خود را برای حمایت از روش جدید کار طراحی کنیم.
توسعه مهارت افراد ما به آینده نیاز خواهد داشت. آموزشهای آنلاین و پیگیری کار ما
با یک تجربه کلاس درس به نام آکادمی والمارت جایگزین شد، که این تجربه خواهد داشت.
در حدود دویست و دویست نفر در ۲۰۰ مکان در سراسر کشور تا پایان سال آموزشدیده اند.
زمانی که کاری را در آن مقیاس انجام میدهید، باید به این فکر کنید که چطور به آنها یاد بدهید
آموزش دهید. از همان آغاز، ما میخواستیم تجربه آموزشی را با تکنولوژی افزایش دهیم.
در آکادمیهای،نیازی به مطالب چاپی یا کتبی – فقط تبلت ها، صفحات نمایش و تسهیل کنندگان ندارد
که برنامهدرسی آنها ۲۵ درصد در کلاس درس و ۷۵ درصد در طبقه فروش بودهاست.
افراد میتوانند با استفاده از تکنولوژی در سناریوهای زندگی واقعی، دست به دست هم بدهند.
اما هر وضعیتی را نمی توان به راحتی بر روی کف فروش ایجاد کرد – مانند نشت نفت و یا هجوم تعطیلات.
پسشروع به جستجوی راههای جدید برای آوردن این تجربیات به زندگی کرد.
در آن زمان، یکی از همکاران مابازیکنان فوتبال را در دانشگاه آرکانزاس دیدهاند که واقعیت مجازی را تجربه کردهاند.
در مدتی که ما مشغول جستجو بودیم به روشهایی که ممکن بود از استفاده کنیم، هنوز به عنوان راهی برای تدریس در نظر گرفته نشده بودیم.
ما با یک هدست در یک آکادمی والمارت شروع کردیم، با یک مورد استفاده از استفاده: ما یک ارتباط را قرار دادیم:
در یک محیط فروشگاه مجازی و از او خواست تا به دنبال مشکلاتی مانند زباله بر روی زمین بگردد.
نشت و یا تابلویی که به طور اشتباه آویزان شده باشد. سایر کارآموزان، در زمان واقعی، تعامل را مشاهده کردند.
با محیط بر روی صفحه نمایش در کلاس. کارآموزان در این تجربه به طور کامل درگیر بودند،
قادر به تجسم روشنی محیط و رفتارهای مربوطه هستند. خیلی خوب کار میکرد.